4
10

Google Ads: Przekonaj klientów, aby wybrali właśnie Ciebie

Jeżeli chcesz, aby klienci kupowali Twoje produkty bądź korzystali z proponowanych usług, musisz zaistnieć w ich świadomości. Zbudowanie rozpoznawalnej marki jest możliwe, dzięki kampanii promocyjnej. Konsumenci powinni dowiedzieć się możliwie najwięcej o prowadzonej przez Ciebie firmie oraz bogatej ofercie. 

 

Choć reklamować można się na wiele sposobów, my skupimy się na jednym z nich, a właściwie na google ads. Czym jest google ads? Dlaczego warto wziąć go pod uwagę? O tym wszystkim, dowiesz się z przygotowanego wpisu! 

Wyjaśniamy, co to jest Google Ads 

Spieszymy z odpowiedzią, czym jest google ads. To platforma reklamowa, która pozwala firmom kierować reklamy do konsumentów na podstawie ich danych demograficznych, zainteresowań i lokalizacji. Gdy dana osoba szuka produktu lub usługi w wyszukiwarce, google ads zapewnia jej przekazy reklamowe dostosowane do tego wyszukiwania. Są one następnie wyświetlane użytkownikowi, który kliknie wyniki wyszukiwania obok reklamy. 

Moc korzyści od reklam Google

Google ads oferują szereg korzyści, a jedną z nich jest możliwość kierowania przekazu reklamowego na potencjalnych klientów na rynku i generowania konwersji. Możesz także użyć reklam Google, aby zwiększyć obecność swojej witryny w wyszukiwarce i widoczność swojej marki. Jakie jeszcze czekają Cię profity? 

  • AdWords (inaczej google ads) zapewnia reklamodawcom platformę do umieszczania reklam dopasowanych do wyszukiwanego hasła. 
  • W przeciwieństwie do większości innych form reklamy, reklamy w wyszukiwarkach są mierzalne i można je śledzić. 
  • Reklamy w wyszukiwarkach mogą być kierowane do określonej grupy odbiorców lub grupy demograficznej. 

Jedynym minusem jest to, że reklamy Google są drogie, szczególnie dla małych firm, ale istnieją sposoby, aby ten wydatek był trochę mniej dokuczliwy. Korzystając z narzędzia takiego jak Edytor Google Ads, możesz przeprowadzić podstawową edycję i zaoszczędzić na kosztach. Możesz też użyć narzędzi, takich jak Optymalizator Google Ads lub Skrypty AdWords, aby zautomatyzować niektóre procesy reklamowe. 

Ile będzie Cię kosztować prowadzenie kampanii Google Ads?

Koszt będzie się różnić w zależności od budżetu, słów kluczowych, które chcesz licytować, pożądanego zasięgu i liczby kliknięć, które chcesz uzyskać. Istnieją dwa różne typy kampanii Google Ads: pierwszy to standardowa kampania w sieci wyszukiwania, a drugi to kampania w sieci reklamowej. Kampania w sieci wyszukiwania będzie kosztować określoną kwotę dziennie, a kampania w sieci reklamowej zależy od Ciebie. Jeśli potrzebujesz wielu kliknięć, google ads mogą nie być dla Ciebie najlepszą opcją. Ostatecznie zależy to od tego, ile pieniędzy chcesz przeznaczyć na swój projekt i jaki ruch otrzyma. 

Decydujesz się na rozpoczęcie kampanii google ads? Wspaniale! Pierwsze, co musisz zrobić to założyć konto google ads, a to możesz zrobić za pośrednictwem witryny internetowej bądź dzwoniąc na infolinię obsługi klienta firmy. Następnie przejdziesz to tworzenia reklamy, wyświetlanej na stronie Google.com wraz z frazami kluczowymi właściwymi dla Twojej reklamy. Nie testowałeś reklamy przed jej uruchomieniem? Błąd! Nie pozwól na negatywny wynik rankingu SEO i złą obsługę klienta. Bądź konsekwentny, sprawdzaj i stań się najlepszy w swojej branży!